W celu zgłoszenia usterki prosimy o wypełnienie poniższego formularza (informacja o ochronie danych osobowych). Po jego przesłaniu do Centrum Serwisowego skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych działań. |
Zgłaszający: | Pośrednik (sklep, salon, instalator w imieniu klienta) Użytkownik (bezpośrednio) |
Osoba/firma zgłaszająca: Adres:Imię, nazwisko klienta końcowego zgłaszającego reklamację: Adres: | |
Firma zgłaszająca: Adres odbioru dla kuriera: | |
Osoba kontaktowa: | (niezbędne) |
Adres e-mail: | (wskazane) |
Czy wysłać potwiedzenie zgłoszenia? | |
Czy wysłać wzór listu przewozowego? | |
Telefon kontaktowy: | (niezbędny) |
Sposób dostawy do serwisu: Zwrot po naprawie nastąpi w ten sam sposób | Paczkomat InPost: wysyłka z dowolnego paczkomatu bez listu przewozowego Metoda polecana z powodu zdarzających się opóźnień w obsłudze zleceń przez kurierów Max rozmiar przesyłki to 19x38x64 cm Po akceptacji zlecenia kod zostanie przesłany SMS i mail Kurier Fedex/TNT lub InPost
|
Godziny pracy/kontaktu: | |
Najbliższa data odbioru przesyłki lub wykonania zlecenia (dd-mm-rrrr): | |
|
Gwarancja (dotyczy sprzętu Panasonic)? | Warunki gwarancji |
Numer fabryczny: | |
Data zakupu (dd-mm-rrrr): | |
Numer dokumentu zakupu: | |
Dostawca (sprzedawca): | |
Cena zakupu (brutto): | |
Zwrot po naprawie: | Kurier (dostawa pod podany adres) Poczta Polska (odbiór własny na poczcie) |
Wypełnienie powyższych pól jest niezbędne do otwarcia zlecenia naprawy. Podanie błędnych danych spowoduje wydłużenie procesu obsługi zlecenia. W przypadku napraw w trybie gwaracyjnym koszt przesyłki sprzętu w obie strony pokrywa serwis. Sprzęt może być wysłany na koszt serwisu wyłącznie po uzyskaniu naszej akceptacji lub na nasze zlecenie. W przeciwnym wypadku przesyłka może nie zostać odbierana. |
|
Urządzenie: | |
Model urządzenia: | Lista modeli ? |
|
|
Opis uszkodzenia: | |
|
5 odjąć 3 = | (należy podać wynik, antyspam) |
|
| |
Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych wysyłając formularz wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę ANNA FICEK z siedzibą w Gliwicach, przy ul. Domańskiego 1, moich danych osobowych w celu wykonania obowiązków wynikających z umowy gwarancji/zlecenia naprawy. Zostałem/am poinformowany/a o prawie wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. |
W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu zostanie wystawiona faktura uwzględniająca koszty obsługi zlecenia. |