Historia przeglądania: | KX-NS0137 |
|
| Powiększenie | |
|
KX-NS0137 - Karta pamięci typu L- Przeznaczona do instalacji w serwerach sieciowych Panasonic KX-NS1000
- Pozwala na uzyskanie 1000 (990*1) godzin nagrań gdy aktywowane jest:
- Nagrywanie rozmów telefonicznych?
Nagrywanie na żądanie: Aby rozpocząć nagrywanie prowadzonej rozmowy telefonicznej użytkownik naciska zaprogramowany klawisz na swoim telefonie; aby zakończyć, naciska go ponownie. Rozpoczęcie i kończenie nagrywania może nastąpić także po kliknięciu na przycik nagrywania w aplikacji Communication Assistant. Plik nagrania zostanie umieszczony w skrzynce głosowej nagrywającego i może zostać np. przesłany do zainteresowanych osób jako załącznik do poczty elektronicznej lub zarchiwizowany na dysku komputera. Nagrywanie automatyczne: Metoda ma zastosowanie w przypadku potrzeby rejestracji treści rozmów prowadzonych przez pracowników rejestracji, dyspozytorni, recepcji, działów zamówień lub marketingu. W centrali można utworzyć grupy numerów wewnetrznych, których rozmowy (wewnętrzne, zewnętrzne albo dla grup Call Center) będą nagrywane bez jakiegokolwiek udziału obsługi. Można nagrywać wiele rozmów jednocześnie i przypisać je do wielu kierowników (supervisors). Pliki nagrań umieszczane są w specjalnych skrzynkach głosowych odpowiednich grup numerów i tylko kierownicy mają dostęp do nagrań swoich grup numerów (np. przez przeglądarkę www). Więcej o automatycznym narywaniu rozmów...
W obu przypadkach możliwe są do zastosowania różne metody automatycznej (wg terminarza) lub ręcznej archiwizacji nagrań: pamięć USB, e-mail, serwer NAS, FTP lub dysk lokalny komputera. Do realizacji usługi może być wymagana odpowiednia konfiguracja systemu oraz klucze aktywacyjne. |
- Poczta głosowa
- Gdy uruchomiony jest wbudowany Serwer Raportów ACD? zwiększa liczbę danych dla statystyk do 600000 połączeń
Wbudowany serwer raportów pracy grup Call Center pozwala na uzyskanie przykładowych zestawień:- Całkowita liczba połączeń przychodzących
- Liczba odebranych połączeń
- Liczba połączeń utraconych
- Liczba połączeń przepełnionych
- Statystyki odbioru połączeń:
- całkowity czas rozmowy agentów grupy
- średni czas rozmowy agenta
- czas trwania najdłuższego połączenia
- Statystyki oczekiwania na odbiór:
- średni czas oczekiwania
- całkowity czas oczekiwania na odbiór
- najdłuższy czas oczekiwania
- Statystyki utraconych połączeń:
- całkowity czas przed utratą połączenia
- średni czas przed utratą połączenia
- najdłuższy czas oczekiwania przed utratą połączenia
- numery telefoniczne abonentów, którzy opuścili kolejkę przed odbiorem połączenia
- Informacja o max liczbie czekających klientów
- Informacja o ilości odebranych połączeń przez agentów
- Statystyki agentów:
- całkowity czas przeprowadzonych rozmów
- średni czas rozmowy
- czas najdłuższej rozmowy
- całkowity czas zalogowania
- całkowity braku gotowości agenta
Zestawienia mogą być sortowane wg godzin, dat, dni tygodnia, dla wskazanego okresu, grup Call Center oraz numeru abonenta dzwoniącego. Możliwe jest monitorowanie na bieżąco aktywności każdej ze 128 grup Call Center (ilu klientów czeka w kolejce i jak długo, ilu pracowników jest zalogowanych/wylogowanych, ilu prowadzi rozmowy, a ilu jest wolnych). Tabele i wykresy są dostępne jako pliki pdf, a statystyki mogą być eksportowane do plików csv. Serwer tworzy zestawienia w oparciu o bazę ostatnich 300000 połączeń (dla KX-NS500, KX-NS700), 10000/600000 połączeń (dla KX-NS1000) lub 1200000 (dla KX-NSV300, KX-NSX1000, KX-NSX2000) z ostatnich 12 miesięcy.
Do realizacji usługi może być wymagana odpowiednia konfiguracja systemu, wersja oprogramowania oraz klucze aktywacyjne. |
- W zestawie: karta MEM-S, E-gwarancja (2 lata)
- Inne karty pamięci do serwerów KX-NS1000:
- KX-NS0135 - karta o pojemności 2000 godzin nagrań
- KX-NS0136 - karta o pojemności 450 godzin nagrań
|