Firma FICEK ANNA


 Serwer sieciowy Pure IP-PBX KX-NSX2000 Panasonic 



Telefony
Telefaksy
Centrale, serwery VoIP:
  KX-NSX2000NE     
  KX-NSX1000EX
    Akcesoria i karty
    Call Centre
  KX-NSV300CE
  KX-NS1000NE
  KX-NS700NE
  KX-NS500NE

Historia przeglądania:
KX-NSX2000


 Serwer sieciowy Panasonic KX-NSX1000
  Powiększenie
 KX-NSX2000NE - Serwer SIP integrujący technologie VoIP, DECT, ISDN oraz aplikacje CRM
    Wszechstronny i niezawodny serwer sieciowej komunikacji udostępniający komponenty Unified Communication, integrujący usługi i aplikacje sieci IP, umożliwiający korzystanie z rozwiązań komunikacji VoIP zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej
  • Idealny dla wieloodziałowych firm, biur oraz urzędów i delegatur wykorzystujących usługi VoIP
  • Obsługa do 2000 użytkowników i do 640 SIP Trunk
  • 3 klasy użytkowników
    • podstawowy - basic
    • mobilny - mobile
    • zaawansowany - advanced
  • Aktywowane licencje dla 100 użytkowników klasy "Basic"
  • Wbudowany serwer usług CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant
  • Współpracuje z aparatami SIP serii KX-HDV (KX-HDV130, KX-HDV230, KX-HDV330, KX-HDV340, KX-HDV430, KX-HDV800) oraz KX-TGP600
  • Integracja z aparatami systemowymi IP serii KX-NT5xx i KX-NT6xx (KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556, KX-NT560 oraz KX-NT630 i KX-NT680)
  • Współpraca z wideodomofonami SIP KX-NTV150 i KX-NTV160
  • Możliwość obsługi do 2000 użytkowników przy zachowaniu pełnej integralności funkcji i usług w sieci systemów KX-NS1000, KX-NS1000G, KX-NS700, KX-NS500
  • Możliwość stosowania bram w postaci zintegrowanych systemów KX-NCP500, KX-NCP1000, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600, KX-TDA100, KX-TDA100D, KX-TDA200 i KX-TDA600 oraz modułów rozbudowy KX-NS1020
  • Wbudowany serwer aplikacji CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant z aktywowanymi licencjami Operatora konsoli dla 8 użytkowników
  • 3 porty komunikacyjne LAN i Maintenance z funkcją mirroring (1000Base-T)
  • Wbudowany Media Gateway?
  • Wbudowana obsługa Call Centre
    • różne metody dystrybucji połączeń dla różnych grup w różnych porach dnia
    • rozbudowane scenariusze obsługi połączeń oczekujących z informacją o przewidywanym czasie oczekiwania na odbiór
    • kolejkowanie połączeń
    • informacja o liczbie osób w kolejce
    • połączenia VIP? (obsługa "bez kolejki")
    • wylogowanie/zalogowanie pracowników ręczne/automatyczne/zdalne
  • Statystyki i raporty pracy Call Center przez wbudowany Serwer Raportów ACD? z bazą danych na 1200000 połączeń
  • Wbudowana poczta głosowa
  • Wbudowana karta DISA? z możliwością importu plików .wav
  • Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
  • Funkcja odtwarzania przygotowanych plików jako źródła muzyki na podtrzymaniu
  • Wbudowany serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP, IMAP4
  • Wbudowany klient SNTP, obsługa SysLog i SNMP
  • Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń (ARS?)
  • Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń (UCD?)
  • Wbudowany system łączności bezprzewodowej DECT:
  • Inteligentny system obsługi połączeń przychodzących wspomagany funkcją CLIP?
  • Numery wielokrotne abonentów. Funkcje PDN? oraz SDN?
  • Funkcja automatycznej konfiguracji łącza ISDN
  • Wbudowana funkcja CLIP dla zewnętrznych i wewnętrznych linii analogowych
  • Rozwiązania dla Unified Communications: